اسلایدر

چابی: خیلی زوداست که بارسا از قهرمانی صحبت کند

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چابی ارناندس ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا و مغز متفکر این تیم معتقد است که خیلی زود است که از هم اکنون بخواهیم درمورد قهرمانی بارسا در لالیگا صحبت کنیم و اعلام کرده که او و هم تیمی هایش از همین حالا برروی بازی بعدی تیمشان که یکشنبه شب مقابل اتلتیکومادرید برگزار خواهد شد تمرکز کرده اند.

بارسلونا یکشنبه شب در حالی میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود که 6 امتیاز بالاتر از حریف مادریدی اش در صدر جدول لالیگاست و با رئال مادرید رده سومی هم 11 امتیاز فاصله دارد. دراین میان چابی در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که از حالا تا پایان رقابت های این فصل اتفاقات خیلی زیادی ممکن است رخ دهد. او در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« هنوز خیلی زود است که بخواهیم درمورد رقبایمان در فتح جام قهرمانی صحبت کنیم. دو تیم در این کورس هستند و کار سختی پیش رو خواهد بود.با وجود فاصله موجود میان ما و رئال،  ما رئال مادرید را هم فراموش نمی کنیم؛ هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی است.»

این ستاره 32 ساله در ادامه صحبت هایش درمورد بازی پیش روی بارسا مقابل شاگردان دیگو سیمئونه نیز صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که به شدت تحت تاثیر ثبات اتلتیکو تا به اینجای کار قرار گرفته:« بازی یکشنبه شب یکی از جذاب ترین بازیهای این فصل است و امسال تماشای عملکرد اتلتیکومادرید، هیجان انگیزتر از هر سال دیگری است. اتلتیکو تیم قدرتمندی است. گفته می شد که شاید آنها بلغزند ولی آنها تا به اینجای کار اشتباهات خیلی کمی را مرتکب شده اند. یکشنبه این احتمال وجود دارد که ما امتیاز از دست بدهیم. اتلتیکو تابه اینجای رقابتهای لالیگا تنها 2 بار باخته. تیم آنها دینامیک خوبی دارد. آنها رادامل فالکائو را دارند که تفاوت ها را رقم می زند. امیدوارم هواداران یکشنبه شب از تماشای این بازی لذت ببرند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:چابی: ,خیلی زوداست, که, بارسا ,از قهرمانی, صحبت کند,, ] [ 16:33 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 318
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 865
بازدید ماه : 700
بازدید کل : 142766
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت